CONVOCATORIA PLE ORDINARI 28 - 6 - 2018

CONVOCATORIA PLE ORDINARI 28 - 6 - 2018

27/06/2018

TIPUS DE CONVOCATORIA: Ordinaria

DATA Y HORA: 28 de juny de 2018 a les 20:00

LLOC: Saló de Plens

ASUMPTES

  1. Aprobación del acta de la sesión anterior
  2. Aprobación del presupuesto 2018
  3. Iniciación expediente para cesión al Consorcio Provincial de Bomberos de una parcela municipal para construcción de una helisuperficie.
  4. Solicitud a la Consellería de Medio Ambiente de la ejecución de la obra de "Finalización de las Obras de equipamiento de los pozos del Berro y Conexión a la red local de abastecimiento de Altura.
  5. Modificación Ordenanza Venta no sedentaria.
  6. Aprobación Ordenanza Reguladora de Tráfico
  7. Delegación a la Diputación Provinical de Castellón de las facultades de gestión y recaudación de las sanciones en materia de tráfico y seguridad vial.
  8. Encomienda de gestión de las funciones del Delegado de Protección de Datos en favor de la Diputación Provincial de Castellón
  9. Informe seguimiento Plan Económico-Financiero
  10. Moción presentada por el Grupo Municipal de Esquerra Unida Altura-Acord Ciutadá, para solicitar el deslinde, amojonamiento y señalización de la Vía Pecuaria "Vereda de Altura".
  11. Proposiciones urgentes, si las hubiere
  12. Informes de la Alcaldía.
  13. Ruegos e Interpelaciones.

CARTEL

Vols comentar-nos alguna cosa?
Util

T'ha semblat útil aquesta informació?

CAPTCHA Aquesta pregunta és per a comprovar si vostè és un visitant humà i prevenir enviaments de spam automatitzat.

Les dades per Vosté facilite seran tractats per Ajuntament de Altura, en qualitat de Responsable de Tractament, amb la finalitat de gestionar les queixes, suggeriments i agraïments.

La base de legitimació del tractament de les seues dades es troba en el consentiment manifestat per Vosté mitjançant l'enviament del present formulari, d'acord amb l'article 6.1.a) del Reglament General de Protecció de Dades.

Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. En qualsevol cas, les dades podran ser conservats, en el seu cas, amb finalitats d'arxiu d'interés públic, fins d'investigació científica i històrica o fins estadístics.

Les dades no seran cedits a tercers, llevat que siguen comunicats a les entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir aquests per a poder gestionar la seua sol·licitud, així com en els supòsits previstos, segons Llei.

Vosté podrà exercitar els drets d'Accés, Rectificació, Supressió, Limitació o, en el seu cas, Oposició. A aquest efecte, haurà de presentar un escrit en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament/Mancomunitat: C/ San Vicente, 2, Ajuntament de Altura, CP: 12410, privíncia de Castelló, o, en el seu cas, al nostre Delegat de Protecció de Dades dpd@dipcas.es

En l'escrit haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita siga satisfet i, al seu torn, haurà de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar document identificatiu equivalent. En cas que actuara mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que acredite la representació i document identificatiu d'aquest.

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).